Vacature: Vrijwilligers film & social media

Ben je geïnteresseerd in films die er toe doen én vind je het leuk om culturele evenementen te organiseren? De werkgroep Movies that Matter On Tour Apeldoorn is op zoek naar nieuwe vrijwilligers!

Als vrijwillig medewerker van de On Tour Apeldoorn werkgroep ben je samen met je collega’s 8x per jaar verantwoordelijk voor het film­programma, d.w.z. je denkt mee over de opzet en promotie, je nodigt gasten uit en helpt mee de avond te verzorgen. Op dit moment hebben we twee vacatures:

• Vrijwilliger organisatie voorstellingen
  • Vrijwilliger promotie social media

Beide vrijwilligersfuncties vragen rond de 2-4 uur per week van je tijd en je krijgt er heel veel kennis, bijzondere ervaringen en mooie ont­moetingen voor terug. Daarnaast ontvang je een uitnodiging voor het jaarlijkse MtM filmfestival in Den Haag en worden er twee keer per jaar interessante workshops voor alle On Tour vrijwilligers georganiseerd.

Wil jij meehelpen bij het organiseren en promoten van onze film­voorstellingen? Stuur dan een mail o.v.v. ‘vacature On Tour’ naar moviesthatmatter.apeldoorn@gmail.com. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Eerst meer weten over Movies That Matter? Kijk op https://moviesthatmatter.nl